3 Temmuz 2012 Salı

AĞvA

Geçtiğimiz Pazar günü günübirliğine ne zamandır gitmek istediğim Ağva'ya gittik. Daha yolda giderken bile bayıldım doğaya, huzur doldum resmen. Ağva'ya vardığımızda ise iyi ki gelmişiz dedik.
İlk gittiğimizde ne yapacağımızı bilemedik. Yürünür mü, sadece cafelerde restoranlarda oturarak mı tadı çıkarılır Göksu Deresi' nin bilemedik. Öncelikle kahvaltı yapalım dedik ve internetten mini bir araştırma yaparak "Şengül Çiftliği" nde karar kaldık.

Serpme kahvaltı sunan bu güzel mekanda masamız birden çeşit çeşit peynirler, reçeller ve yumurta iel donatılınca sevgili sevgilimle tüm bunları nasıl yiyeceğiz diye düşündük ve bunu dile getirince "yersiniz yersiniz yavaş yavaş" diye bir cevap aldık=) Gerçekten de huzur içinde yavaş yavaş sohbet ede ede yedik bitirdik her şeyi=) Gelen hesaba da İstanbul'da böyle bir kahvaltı ile kıyaslayınca şaşırdık kaldık. Bize bayağı uygun geldi.

Sonra biraz dolandık, karşılaştığımız insanlara nerelere gidelim diye sorduk...

Hangisini giysem diye düşündüm düşündüm... Gerçekten karar veremedim ve ikisinin uyumu da çok hoşumam gitti.. İkisini de aynı anda giydim=)

Minik olan çarşısında biraz gezindikten sonra fenere doğru yürüdük. Günlerden pazar olduğu için sanırım çok fazla kalabalıktı. Hayatımızda ilk edfa denizde bu kadar insanı bir arada gördük=)

Birçok kişiden aldığımız tavsiye doğrultusunda "Kilimli Koyu" na doğru yola çıkmışken "kapım Otel" i gördük. Çok beğendiğimiz bahçesinin fotoğraflarını çekerken içeriden hoşgeldiniz diyerek otelin sahibi, çok tatlı bir köpek "Dost" ve minik torun "Zümra Bade" çıkageldi=) hepsi çok sıcak kanlıydı ve bir şeyler içmek üzere içeri girdik.

Çok sıcak kanlı olduklarını söylemiştim=)

Kapım Otel'deki tatlı molamızda sonra Kilimli Koyu'na gittik. Manzara gerçekten çok güzeldi. Rüzgar saçlarımızı savura savura fotoğraflar çektik=)

Kilimli Koyu Tesisleri diye geçiyor buranın ismi ve girerken çok cüzi bir şey ödüyoruz. İçinde restoran var, oturup bir şeyler yiyip içtik. Çok fazla rüzgar olduğu biraz da kendimizden geçtik. Onun dışında çok güzeldi=)

Son olarak yol yapımından ötürü aksayan trafikte biraz can çekişerek evimize döndük; fakat o kadar huzur dolduk ki trafik canımızı bile sıkmadı=)

1. Ne guzel bir yer, hic gitmedim ve cok istiyorum gitmeyi. Iki renk espadrillerin cok hos olmus, sort ve beyaz atletin de tam rahat gezi kiyafeti bu sicaklarda, piril piril parliyorsun resimlerde, cok begendim : )

1. Teşekkür ederiiiim=) Bence de güzel bir yermiş. Tam dinlenmelik...

2. fotolar harika. :)

benim de yillardir gitmek isteyip de gidemedigim bi yer.

1. Hiç gözünde büyütme, planını yap git bence. Yol zaten çok rahat geçiyor ve uzun da sürmüyor ki biz giderken bir de yol çalışması vardı...

3. Ağva'yı bende çok severim. Hatta sıcaklar çok bastırmadan gitmiştim en son. Yalnız o plaj nkdr kalabalık öyle :)

sevgiler

1. Hem Pazar günü olduğu hem de hava çok sıcak olduğu için sanırım çook çok kalabalıktı..)

4. Simgeee ne güzel fotoğraflar ne güzel sen ve ne güzel Ağva!! :) Hepinizi çok sevdim,ayakkabılarını eşleme biçimine bayıldım,manzara karşısında ayıldım :)
    Bi de sen ne güzel bir hatusun yahu,maşallah :))

1. Yaa çok teşekkür ederimm o senin güzelliğin, tatlı bakan gözlerin=)

5. Ne güzel göruntulemişsin herseyı ordaymısım gibiydim:)Ayakkabılarının uyumsuz uyumunuda cok begendım ayrıca sevgiler :)

6. Merhaba..Tesadüfen girdim bloguna, çok beğendim çoook..:)