18 Temmuz 2012 Çarşamba

BuGünü AsLInDA NasIL sAbırLa BekLEdİmDi


13.07.2012-Cuma akşamı ailecek Turkcell Kuruçeşme Arena'da olan Ajda Pekkan konserine gittik. Bir AJDAsever olarak her yaz magazinden izlediğimde ay keşke gitseydik dediğim bir konserdi. Duruşuna, tarzına, enerjisine, şarkılarına hayran olduğum bu güzel kadının konseri de çok güzeldi=) Gerçi bence konserden günler önce çıkan "Ajda uçaçak, yurtdışından dansçılar getirdi" söylentileri çıkmasaydı daha iyiydi ama yine de Ajda ve şarkılar çok iyiydi...
Ajda ve şarkılar çok iyiydi diyorum çünkü vinç olayını ve kostüm değişikliği sırasındaki dans gösterilerini beğenmedim. Vince çıkması çok amatörceydi. Belki seyircilere bayağı bir yaklaşacak konuma ulaşsa güzel olurdu; ama ben bu haliyle sevmedim. Dans gösterileri de çok fazla "yeteneksizsiniz" havasındaydı. Yerde yatan bir dansçı ve üzerinde bisikletle numaralar yapan başka bir dansçı falan vardı; fakat dediğim gibi yine de güzeldi.
Cengiz Semercioğlu "Madonna konseri sonrası bizim sanatçıların konserlerini nasıl izleyeceğiz" gibi bir cümle kurmuştu bir yazısında; evet şov açısından tabiki de öyle. Madonna bir dünya starı, her dansçının hayalidir heralde onunla çalışmak. Keza organizatörler, kareograflar vs için de. Eh hal böyle olunca tabiki de kimse ondan iyi olamaz; fakat yıllardır dinlediğimiz, bildiğimiz, sevdiğimiz Ajda da çok güzeldi sadece keşke konser öncesi o konsere dair söylentileri duymasaydık.






Muhteşem manzarasıyla Kuruçeşme Arena=) üniversite yıllarımda part time işler yaparken de birçok konserde çalışmıştım ve çok zevk almıştım orada olmaktan. Konserden 2 saat önce gidilip tadı çıkarılmalı=)


Rengarenk kostümlü dansçılarıyla Nossa Nossa şarkısını söylediği anlar konserin en eğlenceli anlarıydı=)







Çok fazla huysuz virgin gibi olduysam kusura bakmayın=( Ama benim fikirlerim bunlar. Övgümüz de yergimiz de belirli sınırlar içerisinde olduğu zaman kimseye bir zararı yok bence;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder